Районна избирателна комисия Стара Загора
РЕШЕНИЕ
№ 159-ПВР
Стара Загора, 09.11.2016
ОТНОСНО: Определяне броя, функциите и персоналния състав на специалистите за подпомагане работата на РИК Стара Загора при произвеждане на нов избор /втори тур/ за президент и вицепрезидент на РБ на 13.11.2016г.
На основание на чл. 70, ал.4 във връзка с чл.72, ал.1, т.1 от ИК и Решение № 3377-ПВР/НР от 16.08.2016 г. на ЦИК, РИК Стара Загора
Р Е Ш И :
За подпомагане на работата на РИК Стара Загора, при произвеждане на нов избор /втори тур/ за президент и вицепрезидент на РБ на 13.11.2016г. да бъдат сключени граждански договори от Областния управител на Област Стара Загора с 3 /трима/ сътрудници, които да изпълняват следните функции: подготовка за предаване на изборните книжа и материали от РИК Стара Загора на СИК; подпомагане на РИК Стара Загора при предаване на книжата и материалите на СИК; приемане на протоколите от СИК след изборния ден и подготовката за предаването на книжата в ЦИК.
Лицата, които ще изпълняват функциите на сътрудници, са:
1.Мария Тошкова Златарова
2.Христо Радков Спасов
3.Виктор Димитров Щерев
Срокът на всеки от договорите със сътрудниците да бъде от 13.11.2016г. до 14.11.2016г., и с еднократно възнаграждение в размер на 90 лв. на сътрудник.
Препис от настоящото решение да се изпрати на Областния управител на Област Стара Загора.Настоящото решение е обявено по реда на чл. 72, ал.2 от ИК и същото може да се обжалва в тридневен срок от обявяването му пред ЦИК.
Председател: Теодора Иванова Крумова-Желева
Секретар: Веселина Иванова Андреева
* Публикувано на 09.11.2016 в 16:31 часа
относно: Анулиране на потвърдена разписка на протокол на СИК
относно: Сигнал от Валентина Стойчева Бонева, упълномощен представител на ИК за издигане на Румен Георгиев Радев и Илияна Малинова Йотова като независими кандидати за президент и вицепрезидент на РБ в изборите на 06.11.2016г.
относно: Сигнал от Ива Лазарова от Институт за развитие на публичната среда, регистриран като наблюдател на изборите с Решение № 3787-ПВР/НР от 17.10.2016г. на ЦИК.